ترجمتن ، ارائه خدمات ترجمه و بازخوانی

ترجمتن سامانه ارائه خدمات ترجمه و بازخوانی به شیوه اروپایی در ایران میباشد .

ترجمتن ، ارائه خدمات ترجمه و بازخوانی

ترجمتن سامانه ارائه خدمات ترجمه و بازخوانی به شیوه اروپایی در ایران میباشد .

  • ۰
  • ۰

تبدیل فایل pdf به word

حتما برای شما هم پیش آمده است که چگونه یک فایل با فرمت pdf را به فرمت word تبدیل کنید. فایل هایی که با فرمت pdf ذخیره سازی شده اند قابلیت دسترسی به محتوا، حذف و ویرایش ندارند که این امر برای بسیاری از کاربران آزاردهنده می باشد. در حالی که با تبدیل فایل pdf به word این مشکل برطرف می­ شود. در این مقاله به شما می­گوییم چطور این کار را انجام دهید.

نقش وب سایت ها در تبدیل فایل pdf به word

یکی از ساده ترین راه های تبدیل فایل pdf به word مراجعه به وب سایت هایی است که به طور آنلاین این کار را برای شما انجام می­ دهند. این سایت ها به صورت آنلاین فایل کاربران را دریافت کرده و پس از لحظاتی آن را تبدیل به فایلی با فرمت وورد می­ کنند. pdfonline.com، smallpdf.com و pdf2doc.com نمونه ای از این وب سایت ها می­ باشند.

نکته قابل توجه این است که این وب سایت ها به صوررت رایگان این کار را انجام می­ دهند.

سرویس های تبدیل کننده

دومین روش، استفاده از سرویس تبدیل کننده pdf2doc می ­باشد. لازم به ذکر است این سرویس از زبان فارسی پشتیبانی می­کند و کاربران می ­توانند به راحتی از خدمات آن بهره مند شوند.

استفاده از مرورگر گوگل کروم

سومین روش برای تبدیل فایل pdf به word، از طریق مرورگر گوگل کروم و مایکروسافت اج می ­باشد. در این روش کافیست بر روی فایل پی دی اف موردنظر راست کلیک کرده و در قسمت open with یکی از برنامه‌های ذکر شده در فهرست را انتخاب کنید. پس از باز شدن فایل پی دی اف در مرورگر، شما این امکان را خواهید داشت تا متن موجود در آن را کپی کنید و آن را به ورد انتقال دهید.

 

به طور اجمالی می­ توانید مراحل چهارگانه زیر را هم بررسی و اجرا کنید:

  • ابتدا مطمئن شوید که نرم افزار مرورگر Google Chrome روی سیستم شما نصب باشد.
  • مطمئن شوید فایل پی دی اف مورد نظر شما بصورت فرمت متن یا فرمت عکس است. توجه داشته باشید برخی پی دی اف های فارسی به جای متن، حاوی عکس نوشته هایی می­باشند. در این صورت این روش برای شما کارایی ندارد.
  • فایل پی دی اف مربوطه را با کشیدن در مرورگر کروم باز کنید.
  • پس از اینکه فایل پی دی اف در مرورگر کروم باز شد، می­توان متن فارسی را انتخاب نمود و آن را به وورد انتقال داد. متن فارسی بدون به هم ریختگی و مشکلی نمایش داده می­شود. تنها کافی است ویرایش های جزیی مانند مرتب نمودن سطور، افزودن فونت و سایز دلخواه، پیوسته کردن متن در برخی جاهای منقطع و … را انجام دهید.

استفاده از نرم افزار ها

چهارمین روش، استفاده از نرم افزارهای گوناگونی همچون PdfGrabber می­ باشد. این روش مخصوص کابران سیستم عامل ویندوز می­ باشد و کاربران می­ توانند از این طریق مشکل خود را حل کنند. نرم افزار PDF Converter Pro برای کاربران مک طراحی شده است و کاربران آن می­ توانند از این طریق فرمت های مختلف را به یکدیگر تبدیل کنند.

 

البته این روش در مجموع کمتر مورد استقبال کاربران واقع شده است. اغلب کاربران از این روش برای تبدیل فرمت ها استفاده نمی­ کنند.

استفاده از ورد

پنجمین و ساده ترین روش، استفاده از خود نرم افزار ورد است. در این روش کافیست بر روی فایل پی دی اف مربوطه کلیک راست کرده و در قسمت Open with برنامه ورد را انتخاب کرده تا فایل پی دی اف موردنظر در محیط و فرمت ورد باز شود. حال شما قادر هستید محتوای مربوطه را ویرایش کنید و پس از انجام تغییرات، آن را تحت فرمت DOC ذخیره کنید.

سامانه ترجمه تخصصی ترجمتن خدمات ویژه ای را از قبیل ترجمه مقاله ISI ، ترجمه تخصصی کتاب، برای دانشجویان ارائه می دهد، ترجمه متون تخصصی همچون ترجمه پزشکی، ترجمه حقوقی و … کلیه خدمات به صورت تضمینی ارائه می شوند و با بازخوانی ترجمه همراه هستند.

  • ۹۸/۱۰/۱۱
  • ترجمتن ارائه خدمات ترجمه و بازخوانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی